Trött_tjej_90

Hejhopp alla glada! jag har inte hunnit blogg för har jobbat hela dagarna känns det som x)
Så nu ska jag gå lägga mig tidigt igen fast det är fredag.. eller inte så tidigt var det ju inte xD
Men en vanlig jobb dag ser ut typ såhär:

Kl ringer vid 04.00 eller 05.00 beror lite på hur jag tar mig till sthlm :P
men då klär jag på mig och käkar lite gröt med saf tsoppa. sen blire borsta tänder och sen springa/få skjuts till bussen. åker till Bålsta och där hämta Åsa upp mig och sen vidare till sthlm. sitta i såna där härliga bilköer.. sen när vi kommer fram så blire lite att kollar på hur dom andra gör och sen får jag göra. och på förmiddagen så blir det att sitta i MASSOR med bilköer för vi åker lite runt över allt ijsthlm känns det som. sen lunch och då blir att käka uta! Gott men det blir dyrt :P undra hur mycket jag har lagt ut denna vecka på bara mat! så lunch ca 1 timme sen gör jag samma sak som på förmiddagen och jobbar till 16.00 och då åker jag med Åsa till Bålsta och gissa vilka köer det är då!! så är framme i bålsta ca 17.00 och då åker jag med bussen till enköping och är framme där ca 17.40 och då går jag hem eller någon hämtar mig. och när jag kommer hem är jag typ helt död och somnar i soffan om inte jag har Happy och åker dit :P

Igår hoppa vi! :D Jäte kul och är nöjd med mig själv.!
Jag har ju fegat ur så jävla mycket men vi hoppa en kombination på ca 1.05m ! så är så jävla nöjd över mig själv =D
Och vet ni!!!! Jag har blivit värsta bortskämnd!!!! :O:D Jenny har mockat, fixat kvälls hö och tagit av täcket på Happy. så jag har bara behövs borsta och rida! vadå SNÄLLT!! :o det värsta är att jag alrdig hinner ge tbx och mocka åt henne för hon är oftast alltis i stallet förre mig ,,.. _/ hmh.
Får nog bjda henne på en helkväll med mig, god mat, film och massa gott att käka och dricka till filmen. :D

oj en massa jag har skrivit nu och säkert är 50% bara fel stavat och de sista 50% är mest bara ordbajs xD hahhaha
där var jag JÄVLIIIIGT SKOJIG!

imån blir shoppa julklappar! och sen om jag orkar åker jag och fira Frida och om inte blir det myskväll hemma :P
Ska aldrig mer klaga på min mamma eler pappa när dom har jobbat och är trötta!

Nu ska jag slagga men vi hörs ju .. hihi

Pusssargodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0