häst.

Idag.. eller igår kanske man säger, åkte jag, Jenny och Stina till Åkerby och kolla lite på seriehoppningen. Tråkigt att inte EFRKare får vara med detta år. men  men. Vi var där i typ 2 timmar sen vart det så jävla kallt och vi var hungriga så det blev donken. Juste nått fett äckligt!!!! Dom hade en råtta i sin cafeteria. asså åkerby! fy den var inte liten heller!
Men efter donken så åkte vi till stallet och red.... DET GICK SKIT DÅÅÅÅÅLIGT!!!! :((( fy inte okej asså..

sen åkte vi hem och jäklar va trött jag va! och tyvärr så somna jag i soffan så lyckat att jag ska kuna sova nu. NEJ!

Och imån ska jag äntligen få klippa mig hos min favorit frisöör som har vart mamma ledig ett bra tag nu. :)

Nu blire göra rent åt svinen och kanske bada dom sen sova.

 
haha tänker på hur roligt vi hade det förut. fast vi sög .. x) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0