02:55

Fan! nu är det sent igen. Måste börja gå och lägga mig i tid och gå upp i tid om nu jag ska börja i Stocholm på måndag. Åka tåg dit varje dag.

Ni som inte vet, så ska jag börja praktisera på ett företag som jobbar med fiberoptik. Och när jag får mitt kör kort så blir jag anställd där! Lite tur man har asså. ; )  och körkort betyder att man slipper åka tåg utan kör bil. Wiie! Så snart hoppas jag såklart att det står en bil med företagets märke på utanför mitt hus ; D

hehe

Men nu måste jag verkligen sova för imån blire upp ganska tidigt för ska till stan, Arbetförmedlingen. För dom ska godkänna min praktik plats och sen ska jag kolla med dom om dom kan hjälpa en med lite ersättning för att jag ska kunna åka tåg dit.. 3tusen per månad kostar det där jäkla tågkortet .. så hoppas jag slipper lägga ut allt själv. Och sen kolla om man hittar nått fint man kan ha på sig på fredag när man ska ut i Uppsala! : D

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

SVAR: Haha nje inte mycket till tacktal va ;) Men jag har skakat hand med ordförande i dalarnas ridsportsförbund ;) DET är status, haha.



TACK MALIIIIN! :D <3

2010-12-08 @ 16:26:53
URL: http://sorbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0